vrijdag 19 augustus 2011

Enkele reacties van onze klanten op het tijdelijk stopzetten van onze activiteiten

Vele hartverwarmende berichten bereikten ons en sterken ons in een snelle herstart van Vershuys.com.
We zijn hier druk doende mee en maken goede stappen. Een kleine greep uit de reacties...
----------------------------
- ohhhh... wat triest zeg... we zijn zo ontzettend blij met jullie! Heel veel sterkte he... groetjes hannie
----------------------------
- Heel veel succes toegewenst en hopelijk weer tot binnenkort. Ik vond het altijd erg prettig om via het Vershuys te bestellen.
----------------------------
- Ik vind het heel jammer dat er niet meer besteld kan worden bij u. Had net een briefje klaar gemaakt om te bestellen, de producten die ik van u ontvang zijn altijd vers en lekker. Hopelijk is bestellen over enkele weken weer mogelijk. Ik wens u allen sterkte met een hopelijk nieuwe start. Mevrouw Durant

----------------------------
- Beste mensen, Heel erg jammer, ben een van eerste klanten en hartstikke tevreden. Hoop dat u een weg vindt om zo snel mogelijk weer te herstarten; hoe eerder hoe liever. Succes en hopelijk tot gauw. Tevreden klant Theodora
----------------------------
- Hoewel wij op advies van onze dochter pas sinds kort, enkele bestellingen bij u hebben geplaatst kunnen wij nu al zeggen dat wij zeker in de toekomst een trouwe klant blijven. Wij zijn erg tevreden over de geleverde producten en hopen dan ook zeker dat een en ander een vervolg zal krijgen. Wij wensen jullie erg veel succes en hopen op een goede toekomst voor jullie bedrijf. Vriendelijke groet Gerry en Wim
----------------------------
- Wat vind ik dit jammer, ik hoop van harte dat jullie de boel weer op de rit kunnen krijgen. Heel veel goeds voor de toekomst toegewenst... Fransje
----------------------------
- Geacht team Vershuys, Staat de ramp, waarvoor ik zolang gevreesd heb, nu voor de deur? Wellicht zijn er andere oorzaken voor uw stopzetting, maar iedere keer weer als ik bij u een bestelling deed vroeg ik mij af: hoe lang houden zij het vol tegen die productprijzen te leveren! En tegen zo'n belachelijk lage bezorgprijs.
Wat van uw team bijzonder gewaardeerd wordt, dat is uw kwaliteit en eerlijkheid. Bij u staan geen kleine lettertjes, die je goed moet lezen of merk je niet plotseling, dat een potje jam 10 gram minder bevat. Er is in Nederland een groeiende groep mensen, die weer kwaliteit willen hebben, in plaats van smaakbedervende goedkope producten. Deze mensen weten ook dat je voor kwaliteit iets moet over hebben. Ik ben geen zakenman, maar ik heb zo'n idee dat u door prijsverhoging niet veel klanten zult verliezen.
Ik hoop voor u (en voor mij) dat ik spoedig weer van uw gewaardeerde producten mag profiteren. Succes! Groeten Joop
--------------------------
- Ik hoop weer gebruik te kunnen maken van jullie goede service en goede kwaliteit producten. Veel sterkte en ik hoop gauw weer te kunnen bestellen. Ylona
----------------------------
- Hiermee wil ik jullie even laten weten hoe erg ik het vind dat dit is gebeurd, en hoop dat jullie spoedig weer alles op de rit hebben. veel mensen zullen het met mij eens zijn dat we de spullen van versheys niet kunnen missen. daarom deze e-mail , wens jullie veel succes. a.brouwers.
----------------------------
- Geacht Vershuys team, Wat vindt ik het jammer dat wij niet meer kunnen bestellen. Zo een goede kwaliteitsproducten, goede service, vriendelijk personeel en de gratis bezorgkosten ( toch voor heel veel mensen belangrijk in deze dure tijd )en hoe alles zo hygiënisch is ingepakt, gewoon gewldig. Het lacht je aan. Eindelijk een onderneming die kwaliteit en prijzen goed in de hand weet te houden,en dan gebeurt dit. Ik hoop dan ook dat de doorstart kan plaats vinden. Kijk al uit naar die bevrijdende nieuwsbrief. Met vriendelijke groet, I. savelberg.

----------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten